Monday 11 September 2017

3 Ankor Handel Systemet


Trading System Test 3 Ducks Trading System. Posted 5 år sedan 2 00 AM 13 april 2012 12 Kommentarer. Beep beep boop beep. Salutations, min kära jordbearbetar Som lovat spenderade jag tid att mekanisera parametrarna i 3 Ducks Trading System innan jag crunch siffrorna och utföra vissa backtests. Den en sak om systemet som orsakade mina strömbrytare att gå Bärsärkagång på ett bra sätt självklart var dess enkelhet Systemet utnyttjar bara ett enkelt glidande medelvärde 60 SMA, vilket gör det ganska lätt för den genomsnittliga människan att hämta. Den enda knepiga delen är att den använder sig av tre tidsramar 4-timmars, 1-timmars - och 5-minuterschemat. Systemet har tre enkla steg. Steg 1- Den första ankningen Kontrollera om priset är över eller under 60 SMA på 4-timmarsdiagrammet. Steg 2- Den Second Duck Kontrollera om priset är över eller under 60 SMA på 1-timmarsdiagrammet. Om priset är över eller under 60 SMA på båda diagrammen, så kan vi fortsätta till den tredje andan. Om de inte är så har vi ingen signal och Behöver inte fortsätta ytterligare. Steg 3 den tredje ankan Vi letar nu efter pris för att korsa över eller under th e 60 SMA på 5-minskartan Till exempel, om 4-timmars - och 1-timmarsdiagrammen visar att priset är över 60 SMA, väntar vi på att priset ska passera över 60 SMA på 5-minskartan en gång Det gör det skulle betyda att priset är över 60 SMA på alla tre diagrammen, vilket ger oss signalen att köpa. Om priset var under 60 SMA på 4-timmars och 1 timmars diagram, skulle vi vänta på en crossover under 60 SMA på 5-min-diagrammet innan det går kort. Enligt Captain Currency betyder det att alla 3 ankor är uppradade i samma riktning. Simpel, är det inte. Tyvärr har Captain Currency inte satt några hårda vinstmål Eller stoppa förluster Det här är Robopip-mekaniseringsprocessen. Den första förändringen som jag gjorde var att justera systemet lite genom att inkludera 15-min-diagrammet istället för 5-min-diagrammet. Anledningen till att jag har bestämt mig för att gå med 15- min diagram är att de flesta kartläggningsprogrammen tillåter endast ett visst antal staplar per tidsram genom att justera den minsta tidsramen från 5 minuter Till 15 minuter känner jag att det skulle ge större flexibilitet åt dina jordnärer om du bestämmer dig för att göra lite självtestning. Tidsramar som används 4 timmars, 1 timmars, 15 min. Antal risker per handel 1.Pris måste vara över 60SMA på både 4-timmars - och 1-timmarschemat. Stanna på stearinljuset när priset passerar över 60SMA på 15-minskartet. Priset måste ligga under 60SMA på både 4-timmars och 1 timmars diagram. Sälj på stearinljus när priserna korsar under 60SMA på 15-min-diagrammet. Ursprungligt system hade ingen bestämd stoppförlust eller ta vinstpoäng. Han nämnde att 25-30 pipstopp förluster kunde räcka. 30 pips över eller under triggers pris.2 Resultatmål Placera vinstmål 30 pips över eller under inträdespriset i signalens riktning.3 Nya övergångar Stäng handel om priset går över eller under 60SMA Detta skulle signalera att de 3 ankorna är inte längre justerade. För nu ska jag dra tillbaka till min pod och tillåta min uppgraderade aluminiumlegering processor till c Hurn out backtesting resultaten Fram till dess litar jag på att du kommer att sitta på kanten av dina platser ivrigt väntar systemets betyg baserat på min ram för mekaniska system. Detta är Robopip, signering. Om jag kan vara så djärv kan jag Fråga varför bara ett 1 1 RR-förhållande Systemet måste ha minst 50 vinstfrekvens bara för att bryta jämnt Är det en särskild anledning att du har gått 1 1 istället för 1 2 eller 1 3. Istället för att byta ut till 15 minuters , Och snedvrida resultatet lite, varför inte använda en 5-period MA, en 60-period MA och en 240 MA-kort på 60-minuterschemat. Det är alla tre period MAs justerade korrekt i förhållande till varandra. Eftersom dina beräkningar är helt enkelt Fel gör matte korrekt och du kommer se att det du föreslår är inte som den här metoden. Visa mig matematiken för att bevisa att jag är fel. Och visa mig var jag inte är i princip med tråden den är baserad på. kein Problem - det är enkelt dött.1 Foolproof metod öppen MT4 och enkelt kontrollera värdet på 240MA i H1 vs 60MA i H4 Till exempel 2 Inte så dumtålig, anser bara att en 60MA i H4 tar bara 1 4 av datasatsen tagen av 240MA i H1 Varför kan du förvänta dig att det slutliga värdet är detsamma. Regler från Tyskland. Din logik går inte igenom. Det är s grundläggande math. Considering 60 är exakt 1 4 av 240, skulle jag förvänta mig att det slutliga värdet skulle vara detsamma. Stort system Mycket enkelt men geni som det tydligt visar hur trenden har utvecklats över flera tidsramar Nästan synd om RR-förhållandet , Skulle jag föreslå att du öppnar två ställen och stänger en vid TP medan du låter den andra ritten. Kan du göra denna process på råolja. Det är en mycket lätt men professionell eftersom det tydligt visar hur mönstret har utformats över flera tidsramar. Nästan en synd om RR-kursen, skulle jag rekommendera att starta två roller och sluta en hos TP samtidigt som de tillåter den andra travel. forex-mäklare online. Mycket synd om RR-räntan, skulle jag rekommendera att starta två roller och sluta en hos TP samtidigt som de tillåter den andra resa. Thread The 3 Duck s Tr Ading System. The 3 Duck s Trading System. The 3 Duck s Trading System. Systemet är ganska rakt fram och lätt att använda Som många handelssystem kommer det att vara mer produktivt när priserna rör sig i en riktning och inte fast i en Tätt handelsområde Naturligtvis har det här systemet förlorat handel och förlorat löpningar men med rätt penninghantering och god disciplin är jag säker på att det här systemet kommer att hålla dig borta från dåliga affärer och ge dig en stor chans att göra vinst på Fx-marknaden. En av de trevliga saker om detta system är det kommer snabbt att berätta om priserna ligger i en upp eller ner svängfas och stoppa dig från att gissa. Det kommer också att låta dig bestämma dig för att vara en tjur eller en björn och handla i riktning mot den trenden. Det finns 3 diagram som är inblandade i detta system ett 4-timmarsdiagram, ett 1 timmarsdiagram och ett 5min-diagram Det finns 1 indikator, en 60-period enkel rörlig medellängd 60 sma ritad på varje diagram där går du, det är så enkelt. Steg 1 - Först Duck Det första Vi behöver göra är att titta på vår största tidsram e 4 timmars diagram och se om nuvarande priser är över eller under 60 sma Från det här diagrammet kan vi se att nuvarande pris är under 60 sma. Det berättar för oss att vi kanske vill sälja. Steg 2 - Second Duck Det andra vi behöver gör faller ner till vårt 1-timmarsdiagram. Vi behöver se det aktuella priset under 60 sms på det här diagrammet. Detta ger oss bekräftelse. Viktigt Om nuvarande pris skulle ligga över 60 sms på det här diagrammet kunde vi inte gå vidare till steg 3.Step 3 - Third Duck Från steg 1 och 2 måste nuvarande priser ligga under sina 60 sma s på varje diagram. Vi är nu på 5 min-diagrammet och vi vill sälja när priset går under 60 sma För extra bekräftelse vi borde låta priserna bryta den sista låga på 5 min-diagrammet. Detta skulle innebära att priserna kommer att ligga under deras 60 sm på alla 3 tidsramar, därför är alla 3 ankor uppradade i samma riktning. Stopp-Tap Här är du kan göra det här systemet ditt eget Om du är en kortfristig näringsidkare kanske du vill lägga ditt stoppavbrott ovanför höjderna på 5 min eller 1 h diagrammet Om du är mer av en positionär näringsidkare kan du önska att placera ditt stoppförlust över ett högt på 4-timmarsdiagrammet. Du kan också använda en fast stop-loss, kanske 25-30 pips eller mer från inträde Det beror helt på vilken typ av näringsidkare du är, så du bestämmer ett annat knep som kan hjälpa dig att behålla kapital. Om du säljer och priserna går tillbaka över 5 min 60 sma med 10 pips inte ett bra tecken på dig Kanske vill minska dina förluster kort före ditt slutförlust Men om du är en långsiktig näringsidkare kan detta inte vara en stor sak för dig. Mål Samma igen beror på vilken typ av näringsidkare du är men målet kan vara stöd eller motståndsnivåer. Summary Ovanstående exempel utfördes när gbp usd handlade mindre så uppenbarligen var vi där sålda - systemet fungerar lika bra för köpmöjligheter. Se bara efter att priserna ligger över 60 sms på alla 3 tidsramar, från och med Steg 1 igen Jag gillar det här systemet mycket eftersom det inte försöker att gissa marknadens rörelser och välja ps och bottoms Systemet kommer snabbt att berätta att du är en köpare eller en säljare. Det är ett bra ärligt system som försöker följa priser. Det här systemet fungerar bättre på valutapar som Eur Usd och Gbp Usd, men det finns inget som hindrar dig från att plotta Det här systemet på något par, men som vi vet, fungerar några par annorlunda än andra. Den bästa tiden jag hittade för att handla detta system är den europeiska och den amerikanska sessionen. Var försiktig och se vad som händer om dig - ekonomiska nyutgåvor, semestrar etc. Good Lycka med 3 Duck s Trading System. PS Det finns några diagram exempel på min hemsida som kan hjälpa dig. Senast ändrad av Captain Valuta 07-20-2009 kl 05:40 Reason updated. The 3 Ducks Trading System. Love Trading Köp Sälj Arrow Signals Prova This. Here är en trevlig liten handelssystem metod Jag kom över ett tag tillbaka på ett av de många handelsforum Det har 3 enkla steg att följa, tydliga diagram exempel och kräver bara ett grundläggande diagram med möjlighet till 3 tidsramar och ett glidande medelvärde Trevligt och enkelt Enligt min mening. Jag har medfört författaren Andy Perrys länk längst ner så att du kan ta en titt på några kommentarer på hans webbplats. Om någon har några kommentarer att lägga till här är du välkommen att göra det. Först vill jag säga, Jag återuppfattade inte hjulet med det här systemet, jag har just lagt till en eller två idéer till en 60-årig simpel glidande medelma som gör det själv och namngav det 3 Duck s Trading System av tydliga skäl som du kommer att ta reda på senare Systemet är ganska rakt framåt och lätt att använda Som ett stort antal handelssystem blir det mer produktivt när priserna rör sig i en riktning och inte fastnar i ett tätt handelsområde. Naturligtvis har systemet förlorat handel och förlorat körningar, men med korrekt penninghantering och god disciplin Jag är säker på att det här systemet kommer att hålla dig borta från dåliga affärer och ge dig en stor chans att göra vinster på Fx-marknaden. En av de trevliga sakerna om detta system är att det snabbt kommer att berätta om priserna är i en Eller ner svängfasen och stoppa dig från att gissa det kommer också att tillåta dig att bestämma dig för att vara en tjur eller en björn och handla i riktning mot den trenden. Det finns 3 kartor som är inblandade i detta system, ett 4-timmarsdiagram, ett 1-timmarsdiagram och ett 5min-diagram. Det finns 1 indikator, en 60-minuts enkel rörelse genomsnittlig 60 sma plottad på varje diagram Där går du, det är så enkelt. Steg 1 Första Duck. Det första vi behöver göra är att titta på vårt största tidsramar 4 timmars diagram och se om nuvarande priser ligger över eller under 60 sma. Detta diagram kan vi se att nuvarande pris är under 60 sma Detta berättar för oss att vi kanske letar efter att sälja. Det andra vi behöver göra är att gå ner till vårt 1 timmarsdiagram. Vi behöver se aktuellt pris under 60 sma på detta diagrammet ger oss också bekräftelse Viktigt Om det aktuella priset skulle ligga över 60 sma på det här diagrammet kunde vi inte gå vidare till steg 3. Steg 3 Tredje anka Från steg 1 och 2 måste nuvarande priser ligga under deras 60 sma s på varje diagram Vi är nu på 5 min-diagrammet och vi vill sälja när priset korsar under 60 sma För extra bekräftelse bör vi låta priserna bryta den sista låga på 5 min-diagrammet. Detta skulle innebära att priserna kommer att ligga under deras 60 sma på alla 3 tidsramar. Därför är alla 3 ankor upptagna i samma riktning. Stopp-Förluster Här kan du göra det här systemet själv Om du är en näringsidkare på kort sikt kanske du vill sätta ditt slutförlust över höjderna på 5 min eller 1 h-diagrammet. Om du är mer av en positionär näringsidkare kanske du vill ställ ditt stoppförlust över ett högt på 4-timmarsdiagrammet. Du kan också använda en fast stop-loss, kanske 25-30 pips eller mer från posten. Det beror helt på vilken typ av näringsidkare du är, så du bestämmer om du är en långsiktigt näringsidkare eller investerare kan detta system hjälpa dig att få en bra inträdespunkt på marknaden. Ett annat knep som kan hjälpa dig att behålla kapital. Om du säljer och priserna kommer tillbaka över 5 min 60 sma med 10 pips inte ett gott tecken på dig kanske vill minska dina förluster kort före ditt slutförlust Men om du är en långsiktig näringsidkare kanske det inte är en stor sak f eller you. Targets Samma igen beror på vilken typ av en näringsidkare du är men målet kan vara stöd eller motståndsnivåer. Sammanfattning Ovanstående exempel utfördes när gbp usd var handel lägre så uppenbarligen vi där säljer systemet fungerar lika bra för köpmöjligheter, leta efter att priserna ligger över 60 sma på alla 3 tidsramar, från och med steg 1 igen Jag gillar det här systemet mycket eftersom det inte försöker att gissa marknadens rörelser och plocka toppar och bottnar Systemet kommer snabbt berätta för dig att vara en köpare eller en säljare Det är ett bra ärligt system som försöker följa priser Detta system fungerar bättre på valutapar som Eur Usd och Gbp Usd, men det finns inget som hindrar dig från att planera det här systemet på några par , men som vi vet fungerar vissa par olika annorlunda. Den bästa tiden jag hittade för att handla detta system är den europeiska och den amerikanska sessionen. Jag vill använda detta system som en guide utöver min egen marknadskunskap. Var noga med att se vad som händer Runt dig ekonomiska nya r eleases, holidays etc. Good Luck med 3 Duck s Trading System.

No comments:

Post a Comment