Wednesday 13 September 2017

Forex Kalender Android App


Forex Factory Kalender Beskrivning Det här enkla droidverktyget visar bara den veckovisa ekonomiska kalendern från Forex Factory-webbplatsen (förexfaktorisk). Kända problem: 1. Zoom fungerar inte lika bra som i webbläsare. Kom ihåg att detta bara är ett enkelt droidverktyg) Var god kontakta mig om du har några förslag på förbättringar på verktyget eller för felrapporter. Vänligen klicka på annonserna minst en gång om dagen om du haft den här appen :) Varning: Eftersom denna app beror på data som tillhandahålls av Forex Factory-webbplatsen, kommer den att fungera korrekt så länge den webbplatsen fortsätter att göra den värdefulla informationen tillgänglig fritt och i samma format. Vänligen hänvisa till forexfactory. phptermsofuse för juridisk information, inklusive upphovsrätten och användarvillkoren för den information som visas av den här appen. Senaste ändringar: 1.11.0 - Tillagda visningar för tidigare och nästa veckor. Detta enkla droidverktyg visar bara den veckovisa ekonomiska kalendern från Forex Factory-webbplatsen (förexfaktorisk). Kända problem: 1. Zoom fungerar inte lika bra som i webbläsare. Kom ihåg att detta bara är ett enkelt droidverktyg) Var god kontakta mig om du har några förslag på förbättringar på verktyget eller för felrapporter. Vänligen klicka på annonserna minst en gång om dagen om du haft den här appen :) Varning: Eftersom denna app beror på data som tillhandahålls av Forex Factory-webbplatsen, kommer den att fungera korrekt så länge den webbplatsen fortsätter att göra den värdefulla informationen tillgänglig fritt och i samma format. Vänligen hänvisa till forexfactory. phptermsofuse för juridisk information, inklusive upphovsrätten och användarvillkoren för den information som visas av den här appen. Senaste ändringar: 1.11.0 - Tillagda visningar för tidigare och nästa veckor. webbläsare kalender caveat korrekt data beror visas droid ekonomisk fabrik forex fritt http information bara minst laglig snälla enkel webbplats termsofuse verktyg värdefullt veckovis arbete,,,,. ,. Myfxbook -, - -,. -,,. - 60. -. -. -. -. -. -,. -,. : -: Myfxbook,, (,). . -:, 30. . -: 60, (EURUSD, GBPUSD, USDJPY USDCAD, AUDUSD,), 9. -. ,. -:. 5 (,,,,) 9 (SMA, EMA,, RSI, Stokastisk, MACD, ATR ADI). -. -. - (, EUR, USD). -:,, Myfxbook. ,, .. (, 50). -:,,,. : - citat kvot - quot5:, quot. quot,, Myfxbook - androidmyfxbook. . ,. . Webb . . Myfxbook 2 2016. Observera att alla våra tjänster är gratis och för att fortsätta att ge våra användare den bästa service - och användarupplevelsen har vi lagt till annonser i programmet. Observera också att du kan ta bort annonserna genom att köpa en prenumeration. Om du har några frågor eller behöver någon information kontakta oss på androidmyfxbook 10 2017. Väldigt dåligt . . . . . . . Myfxbook 11 2017. Observera att du kan ställa in anpassade meddelanden genom att trycka på klockikonet i kalenderavsnittet. Jag skickar din feedback till dev teamet. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta oss på supportmyfxbook 27 2017. . , 70,. 3. . 50. . Myfxbook 29 2017. Tack för feedbacken, skickar den vidare till dev teamet. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta oss på supportmyfxbook 9 2016. ,. . Myfxbook 10 2016. Tack för ditt förslag, jag skickar det till dev teamet. 23 2016. . 20 20,. . Sergey Lukichev 26 2017. . 2. 18 2017. . . . . . . Georg Ferdinand 27 2016. . Myfxbook 1 2016. Observera att alla våra tjänster är gratis och för att fortsätta att ge våra användare den bästa service - och användarupplevelse som vi lagt till annonser i programmet. Observera också att du kan ta bort annonserna genom att köpa en prenumeration. Om du har några frågor eller behöver någon information kontakta oss på androidmyfxbook 8 2016. 4.. . , 1400 Myfxbook 9 2016. Tack för feedbacken, kommer vidarebefordra till dev teamet. 28 2016. ,,. ())) Vladimir 29 2016. . . . ,. . ),. ,. Myfxbook 26 2017. Observera att alla våra tjänster är gratis och för att fortsätta att ge våra användare den bästa service - och användarupplevelsen har vi lagt till annonser i programmet. Observera också att du kan ta bort annonserna genom att köpa en prenumeration. Om du har några frågor eller behöver någon information kontakta oss på supportmyfxbook Fedor. Shevchenko 26 2016. Forex Calendar, Nyheter 22 september, 2016 Uppdatera Version .6 6 juli, 2015 Installerar 10.000 installationer 18 mars 2015 Uppdatering Version .5 5 mars 2015 Uppdatering Version .4 dec 15, 2014 Installerar 5.000 installationer 22 okt 2014 Installerar 1000 installationer okt 10, 2014 Installerar 500 installationer 16 september 2014 Installerar 100 installationer 15 september 2014 Installerar 50 installationer 14 september 2014 Installerar 10 installationer 10 september 2014 Ny App Version 0.3 i FINANCE gratis Visa mer Visa mindreUtvecklarinformation Är du utvecklare av detta? App Gå med gratis och se hur vi kan hjälpa dig att marknadsföra och tjäna pengar med din app. Beskrivning Du får: En Forex kalender med en översikt över viktiga Forex Factory News, realtidsvarningar och historisk analys. Funktioner: - Påminnelser om valutahändelser (anmälningsvarningar) - Kalender med översikt över veckovisa förexfabriksnyheter - Detaljer om kommande och historiska nyheter - Filtrera händelser baserade på valuta och marknadseffekter En app för att stödja valutahandlare för att få en snabb överblick över de mest viktiga ekonomiska nyheter. Senaste ändringar: - Buggfixar Du får: En Forex kalender med en översikt över viktiga Forex Factory News, realtidsvarningar och historisk analys. Funktioner: - Påminnelser om valutahändelser (anmälningsvarningar) - Kalender med översikt över veckovisa förexfabriksnyheter - Detaljer om kommande och historiska nyheter - Filtrera händelser baserade på valuta och marknadseffekter En app för att stödja valutahandlare för att få en snabb överblick över de mest viktiga ekonomiska nyheter. Senaste uppdateringar: - Buggfixar varningar analys baserad kalender valuta dailyfx ekonomiska händelser fabriksfilter forex fxstreet få historisk inverkan viktig marknadsnyhet anmälningsöversikt snabba påminnelser näringsidkare kommande veckoteklarationen Om du är en Forex Trader är vår app ett måste Allt du behöver spåra, analysera och hålla dig uppdaterad med din forexportfölj och valutamarknaden på språng. Gå med i hundratusentals andra handlare som redan använder vår app. Bragt till dig av Myfxbook - den ledande sociala forex-communityen med över en miljon handelskonton ansluten Vad gör oss till den bästa forex-appen du någonsin kommer att använda - En fullständig bild av din forexportfölj, inklusive tittat på konton. - En live forex kalender med fullständiga händelsedata, meddelanden, anpassade varningar och widget. - Levande strömmande priser för över 60 valutapar och varor. - Live Forex-diagram med teknisk analys och indikatorer. - Live forex mönster analys. - Live Forex nyheter. - Levnadsprisanmälan. - Live community-utsikter med anpassade meddelanden. - Kalkylatorer för att hjälpa dig att planera dina affärer. - Enkelt, intuitivt och blixt snabbt användargränssnitt. En översikt över de olika sektionerna: - Portfölj: Portföljdelen visar dig din Myfxbook-portfölj, inklusive ett tillväxtdiagram, snabb statistik och kontoens nuvarande status (handel, order och historia). Har inte en portfölj än. Gå sedan till vår hemsida och registrera ett gratis konto. - Ekonomisk kalender: synkroniseras med marknaderna upp till minuten med vår realtidsekonomiska kalender som täcker över 30 olika valutor med lättlästa data. Varje händelse kan borras ner för en förklaring och historiska nivåer. - Marknader: Du kan visa över 60 olika valutapar i verklig realtid, kryssa med tick (EURUSD, GBPUSD, USDCAD, USDJPY, AUDUSD och mer), inklusive ändringarna i 9 olika tidsramar med bara en blick. Vill bli varnad för ett visst pris Inget problem - bara skapa en varning och få meddelandet i realtid. Marknadsavdelningen visar valutakurser i realtid i varje tidsram på en enkel skärm. - Forex Charts: så att du kan använda teknisk analys på språng med våra högpresterande diagram. Bundet med 5 teckentyper (linje, hastighetslinje, Fibonacci Retracement, Fibonacci-fläkt, Fibonacci-båge) och 9 indikatorer (SMA, EMA, Bollinger Bands, RSI, Stokastiska, MACD, kuvert, ATR och ADI). Dela omedelbart ditt diagram med dina andra handlare. - Forex News: Nyhetssektionen visar dig ett direktflöde av ekonomiska nyheter i realtid från stora nyhetsleverantörer - du kan även filtrera nyheter om specifika instrument (till exempel EUR, USD eller Gold). - Gemenskapens Outlook: En realtidsutsikt för olika valutapar som kan ses på Myfxbook-webbplatsen. Varje par kommer att innehålla hela data som mängden öppna positioner, total volym och mer. Ställ in obegränsade meddelanden för olika nivåer (till exempel om lång känsla är över 50). - Kalkylatorer: När du planerar din nästa handel, använd räknarna för att beräkna ett ingångspris, positionsstorlek, marginal eller riskvärde för en bättre pengarhantering. Några av våra recensioner: - quotAwesome Måste ha för någon forex traderquot - cv5 star Bästa applikation som hjälper mig att övervaka marketquot - quotBrilliant Kan kontrollera min portfölj var som helst, när som helst. quot Snälla betygsätt oss och ge feedback så att vi kan förbättra Myfxbook app ännu längre - kontakta oss på androidmyfxbook. Utmärkt för handelsnyheter Tidigt, välkategoriserat och antecknade notifieringar gjorde det möjligt för mig att mer än dubbla mitt OANDA-spelkonto, helt enkelt genom att handla nyheten. Jag blev förvånad över det här särskilt eftersom jag inte har betalat något för appen. Jag tänker när jag går live handel. Meddelanden slutade fungera vid en tidpunkt, men en ominstallation fixade det. Utmärkt för handelsnyheter Tidigt, välkategoriserat och antecknade notifieringar gjorde det möjligt för mig att mer än dubbla mitt OANDA-spelkonto, helt enkelt genom att handla nyheten. Jag blev förvånad över det här särskilt eftersom jag inte har betalat något för appen. Jag tänker när jag går live handel. Meddelanden slutade fungera vid en tidpunkt, men en ominstallation fixade det. Myfxbook November 12, 2016 Hej Michael. Försök att installera om programmet igen, se till att meddelandena är aktiverade i inställningarna. Om du fortfarande upplever problem kontakta oss på supportmyfxbook för att lösa det ASAP. A Maq 15 november 2016 Utmärkt men kalendermeddelanden är inte lika osäkra för aktiva handlare. Vänligen tillåt prealerts, säg 10mins före stora evenemang så vi kan justera våra positioner i enlighet med det, och kanske sluta handla före mega-varningar som nfp. Det skulle vara bra. Tack så mycket Myfxbook 23 november 2016 Observera att du kan ställa in anpassade varningar - tryck på ikonen Bell i kalenderdelen. Kontakta oss på supportmyfxbook om du behöver ytterligare hjälp. Tarek Kenawee 25 januari 2017 Jag gillar det hela, jag skulle ha gett det 5 stjärnor om det inte skjutit mig för att betygsätta och om det skulle låta mig välja effekt individuellt. Betydelse Jag skulle vilja se alla händelser gällande USD men bara viktiga (röda) händelser avseende andra valutor. Så min widget är inte överbefolket. Myfxbook 29 januari 2017 Kära Tarek, Observera att du kan konfigurera detta i kalenderavsnittet, tryck på kugghjulsikonet längst upp till höger på skärmen. Om du behöver mer information, vänligen kontakta oss på supportmyfxbook Bra klart lättläst layout, det är synd att andra forex-appar har störts att jobba på det där designen som den här. Om du kunde ställa in larm för framtida händelser för att påminna 4 eller 2 timmar innan det skulle vara bra. Och jag är säker på att andra handlare skulle uppskatta. Peter Levis 18 december 2016 Easy Denna app är lätt att använda för att hålla koll på saker. Antalet pressmeddelanden är lite mycket så jag stängde av det men kan gå när som helst för att komma ikapp. Inga tidliga loggar ins varje gång gör det enkelt att använda. Myfxbook 21 december 2016 Vad saknas för dig Vänligen skicka din feedback till supportmyfxbook så att vi kan få ett 5-stjärnigt betyg från dig Tom Saleeba 7 juni 2016 Verkligen bra Fungerar bra och lätt att använda. Endast klagomål är idag, imorgon. saker använder inte min lokala tidszon (tänk dess UTC) men countdown timer för händelser betyder det inte en stor sak Myfxbook 7 juni 2016 Tack för din feedback, jag har vidarebefordrat den till dev teamet. 25 september 2016 Fungerar bra men. Kan tilläggen förbli professionella tack. Att sitta i ett mötesrum och ha en fullständig ljudspelad reklam popup i 5 sekunder är ganska irriterande. Myfxbook 1 oktober 2016 Vänligen kontakta oss på supportmyfxbook med ytterligare information för att lösa problemet ASAP. Sizwe Mbatha 1 juli 2016 Fantastiskt app. Det håller mig uppdaterad med realtidsnyheter. Vad mer är att det tolkar dessa nyheter och berättar för mig vilken effekt det kommer att få på marknaden. Det gör allt tänkande för mig. Allt jag behöver göra är att öppna mina anmälningar och BOOM all information finns där Ralph Ceravolo 18 juni 2016 verkar vara på pengarna Det är en bra app för marknadsananylsis och förutsägelse men kryssar alltid med din timme och 15m 1m diagram, särskilt rsi och mfi med glidande medelvärde. Men förutom de uppenbara sakerna måste jag säga inte så illa Myfxbook 19 juni 2016 Vänligen kontakta oss på supportmyfxbook med ytterligare information för att lösa problemet ASAP. Dwx Beta. Elavator 17 augusti 2016 Mycket coolt. Forex nödvändighet Om du gör forex, då är det här en bra följeslagare. Nyheter. kalendern är stor. Kanske kan räknemaskinen göras lite mer flytande för dem som använder den. Jag använder den här appen främst för nyhetshändelser och marknadsevenemang för att anpassa mina positioner. Högt rekommenderat tack Kian Yong Choong 13 februari 2017 en praktisk app att spåra tittarlista n portfölj. speciellt som alert n-anmälningsfunktionen så att en kan ställas in av olika parametrar. Precis som andra användare kan jag hitta uppdateringen av portföljen efter många minuter efter den aktuella händelsen. Daisy Bouquet 6 maj 2016 Utmärkt app amp kundservice Jag har använt den här appen sedan juli 2015 utan några problem. Jag har nyligen haft en liten fråga och kontaktade support. Det löstes på mindre än 24 timmar, vilket är utmärkt service. Tack igen till ett bra lag. Patrick Francisco 3 januari 2017 Smart Tack till utvecklare Jag håller med om att alla borde ha tillgång till denna typ av data på språng. Det finns så många gånger jag ville utföra en handel baserad på en PMI, arbetslöshet för ADP, BOJ-meddelandet etc. och var tvungna att sluta mig själv på grund av att jag skulle lämna arbetet. Bra jobb på den här. Michael Hays 11 juli 2016 Bästa app ingen skit Alert fungerar briljant satt varning då det txt alert låter 1 min b4 uppmaning. diagrammen är bra, tekniska indikatorer för grundläggande men ändå bra. Har också recomendations om du vill se hur de går, de kan hjälpa, alltför mycket bättre än någon annan app som jag har provat 10 ut 10 och jag är en noga badtard. ) Skål från NZ Skhumbuzo Mtsweni 25 oktober 2016 Awesome Great app. Jag har installerat och avinstallerat sedan en hel del skräpprogram som försöker vara Myfxbook. Jag är kärlek hur appen har gjorts. Väl genomtänkt och uppdaterad info. Fortsätt det bra arbetet mc vicky 6 juli 2016 Bra app och mycket användbar för min handel. Jag vill veta 1 sak vad är tat-etiketten bredvid nyheterna låga, medelstora och höga och faktiska, tidigare och nackdelar snälla låt mig knyta Myfxbook 6 juli 2016 Hej mc Vicky, tyvärr, här på ansökan recensioner begränsade jag bara till 350 tecken per meddelande. Skicka mig ett mail till supportmyfxbook och förklara alla programfunktioner i din fråga. Tack. Surag Malik 29 januari 2017 Appen är bra för snabb översikt över marknaden, kalendern och din portfölj. Den stationära versionen föredras fortfarande över detta. Appen använder mycket batteri och data eftersom det hela tiden går. De bör förbättra appen för att konsumera mindre ström. Rubayat Kabir 12 augusti 2016 Bra Denna app är mycket bra för nyhetsalarm. Men effekterna av nyheterna som visas här är inte korrekta. Om detta är fixat kan jag ha betygsatt det 5 istället för 4. Myfxbook 13 augusti 2016 Vänligen kontakta oss på supportmyfxbook med ytterligare information för att lösa problemet ASAP. Bruno Lopes 19 februari 2017 Utmärkt app som ger dig realtid marknadsnyheter och uppdaterad Forex-data med viss feedback baserad på algoritmerna. men förra dagar visas några av nyheterna på ett arabiskt främmande språk istället för engelska som vanligt. och har ändrat inga inställningar. andy phillips 18 oktober 2016 Tro det eller inte, det är riktigt bra, jag försökte andra som frös etc. men det har fungerat bra hittills. Massor av saker här med meddelanden och varningar. Bra gjort myfx bok xx Hal Johnson 6 oktober 2016 Utmärkt kalender för händelser. Denna sak är uppbyggd riktigt bra att använda under handelsdagen. Det ger dig huvuden på alla händelser och de bryter värderingar som händelserna släpps ut till allmänheten. Fantastisk. John Joe Devlin 31 oktober 2016 Stor app. Jag är bara ny att tråka, t ex poplarna dyker upp på mitt flöde när de händer och ger en beskrivning av resultatet och hur det sannolikt påverkar marknaden. Mycket nöjd parmar hasmukh 9 juni 2016 Bästa app Lägg till en kolumn eller anmärkningar mot händelse baisse eller hausse för grundmetall guldsilverolja och naturgas. Vad är Ny Ytterligare information

No comments:

Post a Comment